Dansac, olemme täällä sinua varten COVID-19 -pandemian aikana

• 20/3/2020
  • Yritys

Tiedämme, että jokainen kohtaa vaikeita aikoja COVID-19 -taudin levitessä, ja jaamme huolenaiheesi. Haluamme vakuuttaa, että olemme jatkossakin täällä kanssanne.

Tuotteiden saatavuus: Tällä hetkellä emme ennakoi minkäänlaista vaikutusta kykyymme toimittaa avannetuotteita nykyisille asiakkaillemme tai muille tarvitseville.

Asiakaspalvelu: Asiakaspalvelutiimimme ovat käytettävissä tuotteisiin liittyvissä kysymyksissä ja tarpeissa.

Yrityksemme alusta lähtien ihmiset ovat olleet kaiken tekemämme keskipisteessä. Kunnioitamme edelleen perustajamme perintöä suorittamalla tehtävämme tehdä elämästä palkitsevampaa ja arvokkaampaa henkilöille, jotka käyttävät tuotteitamme ja palveluitamme. Tämä ei ole koskaan ollut tärkeämpää kuin tänään.

"Otamme nopeita ja päättäväisiä toimia varmistaaksemme, että jatkamme reagointia nopeasti tämän maailmanlaajuisen pandemian aikana", sanoi Hollister Incorporatedin toimitusjohtaja V. George Maliekel. "Keskitymme jatkossakin palvelemaan asiakkaitamme, suojaamaan työtovereidemme terveyttä ja turvallisuutta ja auttamaan suojelemaan yhteisöjä, joissa elämme ja työskentelemme."

Jatkamme koronavirus (COVID-19) tilanteen seuraamista ja tiedotamme tilanteen kehittymisestä tuotannon osalta.

Mikäli teillä herää kysymyksiä tai huolia tilanteeseen liittyen voitte olla yhteydessä asiakaspalveluumme puh. 010 841 3040 tai info.fi@dansac.com